Március nem ma volt, azóta pedig elég sok mindent megtudhattunk a bejelentett Sword Art Online: Lycoris játékról. Nem is húzom tovább a szót, nézzük mit tudhatunk róla eddig.
- Bejelentés -
Az Alicizáció anime záró 24.részének lefutását követően egyből egy reklám formájában láthattuk a csatornán a Lycoris előzetesét, melyet alább meg is tekinthettek.
Ezt követően elkezdődött az animét kibeszélő Dengeki élő közvetítés. A közvetítésen Futami, a SAO játékok rendezője, Kazuma Miki, a SAO széria szerkesztője és Aikawa volt jelen an Aniplex képviseletében. Egy kis beszélgetést követően be is jelentették a Lycoris-t, majd újra levetítették az előzetest.
A játék jelenleg PC-re, Playstation-re és Xbox-ra fog megjelenni, Switch-ről nincs információnk.
Ezt követően próbáltak apróságokról beszélni csak, helyszínekről, karakterekről és szörnyekről, majd bejelentették, hogy az első igazi információk a játékkal kapcsolatban a SAO Magazin 8.számában lesznek elérhetőek. Azt azért még megjegyezték, hogy a Lycoris a teljes Alicizációt, azaz a 9-18.köteteket fogja adaptálni.
- Bandai Press Információk -
Természetesen a bejelentést követően a Bandai közzétette az oldalán az alap információkat:
Lycoris a szó második jelentésére utal, ami Vörös Liliom (Hurricane Lily)
"Hű az eredeti műhöz"
1 Játékos Offline JRPG
Fejlesztő: Aquria (HF, HR)
- SAO Beater's Cafe -
A Beater's Cafe egy cikkéből kiderül, hogy ez a játék "egy teljesen új széria kezdete," ami az előző bejelentkezésekhez hasonlóan egy PR szövegnek tűnik, de lehet, hogy egy teljesen új irányba akarják vinni a SAO játékokat az előző 5 játékhoz képest.
A játék kapott egy korai próbaverziót is, viszont csak zárt körűen. Június 1.-én 10 szerencsés Beater's Cafe tag részt vehetett eg korai teszten, majd bekerülnek megjelenéskor a stáblistába is.
- Dengeki Playstation -
A Dengeki Playstation magazin 675.számában egy interjút kaptunk a SAO játékok producerével, Futamival.
A Lycoris-on való munkálatok 2 éve kezdődtek a HR kiegészítőinek készíése közben, amikor is egy új rendezővel konzultáltak Aquriától, Hirayae Satoruval.
A SAO játékok producerének, Futaminak nehezére esett az Alicizációval dolgoznia már csak a stáb nagysága miatt is. Néha elgondolkozott azon, hogy dobja egy eredeti történet ellenében.
Mikor Futamit arról kérdezték, hogy mennyi az esélye játék karakterek megjelenésének azt válaszolta, hogy a limitált Lélek Fordítók és az Alvilágban való időműködés miatt nem lesznek jelen.
Ennek ellenére Futami megígérte az új karakterek feltűnését, mind Integrál Lovagokat és lakosokat. Megjegyezte, hogy egész Rulid lakossága meg lesz nevezve.
Az ellenségek hiánya az emberi birodalomban Quinella védelme miatt egy áthidalnivaló akadályként jelent meg Futamiék előtt, de a stáb megígérte, hogy lesz részünk eseménydús harcokban.
A játék Kawahara térképét fogja felhasználni és kipótol történelmi és háttértalmakat a világhoz.
Az ellenfelek hiánya miatt Futami nem nagyon szeretne olyan visszajelzéseket, hogy "ez nem volt az LN-ben!" Ha az Alicizáció anime első 24 részét csinálták volna meg, tényleg nem nagyon lett volna mivel harcolni.
Viccként felvetették, hogy Humbertet szintezésként lehetne használni.
Futami szeretne annyira hű maradni az alaphoz, amennyire lehet. Megemlítette a játék nevének jelentését is, de semmi mélyre tekintőt. A virág szenvedélyt, szomorúságot, újraegyesülést és önbizalmat jelent és jelképez.
Megkérdezték, hogy a virágnak köze lesz-e egy új karakterhez, amire Futami azt felelte, hogy megeshet, de köze lehet Eugeóhoz vagy Alice-hez is akár.
Futami megjegyezte, hogy szereti az Ingófény ötletét és ahogyan az Alvilágban meghalnak dolgok. Light Novel rajongók mindig azt mondják neki, hogy vidámabb témájúak legyenek a játékok, ennek ellenére Futami szeretne sötétebb témákba is mélyebben belemenni.
Egy mellékes megjegyzésként megjegyezte, hogy bár Yuuki még él a játékokban, a jövője nem kristálytiszta, hiszen még mindig harcol a betegségével.
- Korai Premier Esemény -
A Lycorisnak volt egy korai betekintése Japánban. Utólag is hatalmas köszönet Senritsunak, aki információkkal és képekkel látott el minket twitteren kereszül.
A szünet menü és a játék újraindítása tartalmazza a Rath logót és az A.L.I.C.E. rövidítést.
2 betekintő mód volt. Egy nyílt világú (Rulid falu) és egy 1v1 mód (Kirito vs Eugeo)
Nyílt Világ
Eugeóként is játszhatsz!
Rulid elég nagy. (1-2 km széles)
A Peremi Hegység elérhetetlen volt a demó alatt.
Bizonyos felületeken lehet mászni.
Vannak felvehető növények.
Vannak olyan dolgok a nyílt világban, amivel kezdeni lehet dolgokat. Egy kemencénél volt jelzés, de a demo alatt nem csinált semmit.
Minimap jelenleg nincs.
Harcolhatsz a vadon élő állatokkal, Senritsu egy nyuszit talált magának.
A mérete miatt a nyúllal nehéz volt harcolni, Futami megjegyezte, hogy javítva lesz.
Vannak tényleges szörnyek is a könyezetben.
Kis vízben gyalogolhatsz, míg mélyben úszhatsz.
Az úszás lassú volt, Futami megjegyezte, hogy ez csak a próba miatt van.
A demóban meg tudtál mászni egy vízesést. Ez egy hiba, mivel Kirito nem egy Gyarados, javítva lesz.
Időmutató és időjárás jelző a képernyőn van, hogy támogassák a dinamikus napszak változást. A bevilágítás átmenetes változik, nem mint HR esetében.
1v1 Demo
Egy izolált fejlesztői verziót mutattak a demo kedvéért. Alice nem avatkozik bele a harcba.
A Game Over-t próbálják úgy kezelni, hogy ne játéknak hasson, hisz az Alvilág sem az.
A harc könnyűre volt állítva (bár Senritsu megjegyezte, hogy nem is volt elég tapasztalt ahhoz, hogy normálisan harcoljon)
"Elverték a seggét Emlék Kioldásokkal", ahogy ő mondta, így a Fegyverzet Teljes Kontroll Technika és az Emlék Kioldás benne lesz a játékban.
A Kardképességeknek más érzetük van, más specifikus szerepük van, mint a korábbi játékokban.
Szent Művészetek feltöltős mozdulatok, töltés közben sebezhető vagy.
Rengeteg képesség, HP regenerálás, támadás erősítés, Aggro generálás és rengeteg Kardképesség.
Aggrót generálhatsz társra, hogy szabadon használhass Szent Művészetet.
Csak harci állásban használhatsz Szent Művészeteket (előrántott karddal)
QNA
Nincsenek ágyjelenetek. De lesznek vagy nem lesznek "jutalmak," ahogy Senritsu mondta.
Úgy tűnik a játék csak Alvilágra fókuszál, nem lesznek valós/Óceán Teknős jelenetek.
Alice játszható karakter lesz.
Ronye és Tiese felmerült kérdésként, de választ még nem tudtak adni.
Nincs stat elosztás, a statjaid növekednek automatikusan szintlépéssel, mint HR-ben.
Státusz Ablak a demóban nem volt, Futami bocsánatot kért és azt mondta "nem mutathatják meg."
Nincsenek Panty Shotok, vagy Futami bajba kerül. Talán lesznek rövidebb szoknyák.
Raios dive nem lesz a játékban.
Az alábbit feltételekkel:
A kérdés az volt, hogy a teljes Underworld Háborúja benne-e lesz vagy egy frissítés/folytatásban lesz elérhető. Tartsátok észben, Dengeki már rég bejelentette, hogy a játék a teljes Alicizációt lefedi. Futami azzal válaszolt, hogy panaszkodott a karaktermennyiségre.
- Vége -
Ennyi lenne, amit jelenleg tudunk. Sajnos E3-ra nem kaptunk a Bandai-tól több információt, viszont szinte biztosan hallani fogunk még róla az Alicizáció anime második felének indulása előtt, így nyáron és ősszel lehet hegyezni a füleket.